Geoblog.pl    tomik1    Podróże    Łyk Bawarii    Augsburg

Augsburg

Niemcy
Niemcy, Augsburg

Ponieważ do samego Augsburgu przyjechaliśmy cokolwiek wieczorem, więc od razu udaliśmy się do hotelu. Standard korporacyjny, chyba wszędzie na świecie oferują to samo. Rankiem śniadanko i do pracy. Praca nasza polegała na uczeniu naszego zajebistego systemu do przetwarzania smsów trzech kolegów z Niemiec. Na miejscu okazało się, że pomimo niewspółmiernych zarobków do naszych, nasi koledzy są kompletnymi debilami jeśli chodzi o wiedzę i jeszcze do tego z przesadzoną samooceną. Po wejściu od razu ochrzciłem ich jako "Pedał, Kartofel i Pryszczaty". Nawet dzisiaj nie pamiętam jak się nazywali tak naprawdę. W każdym razie walczyliśmy z takimi rzeczami jak uruchomienie programu spod shella, zalogowaniem się, czy ustawieniem interfejsów. Na szczęście szkolenie mieliśmy tak zorganizowane, że o 15stej opuszczaliśmy ten statek i udawaliśmy się na miasto, które notabene jest zajebiste. Z jednej strony starówka, wąskie uliczki wyłożone kostką, stare kamieniczki i inny stylowy stuff. A z drugiej w okolicach dworca kolejowego "city" ze szkłem, nowoczesnością itp. Oczywiście wszystko utrzymane w nienagannej czystości jak na Bawarię przystało. Bardzo mi się tam spodobało, szkoda tylko, że jak zawsze pogoda nie dopisała.